craw+ng+elle

jag är trött på att allt ska va så krångligt. allt går i vågor, humör&känslor. jag vill att allt ska bara flyta på. utan regler& restriktioner, ibland skrivna, men mestadels oskrivna(dom värsta) jag vill ha klara besked. hatar tanken på att det känns som att jag kanske flyr nu, men samtidigt känner jag nästan ingen vettig anledning till att stanna i mörkret, ser inget ljus här,för mig, just nu. kallt, ensamt.


vågor, värme, klarblått vatten & solsken,
kanske inte löser allt,
men snälla.
säg mig att det underlättar


Kommentarer
Postat av: Sarizen

Det kommer underlätta! :) det gör väl lite värme alltid?! Hoppas du kommer få de underbart! :*

2010-01-12 @ 10:20:28
URL: http://sarahsadventures.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0