Ambaradam.

heter fiket jag sitter på som har ett takloft fullt med kuddar i varma färger & levande ljus. ni kan ju imagine hur fint det låterva. namnet på stället passar bra. och tillsammans med boken jag läser. shantaram. coolt. ska fota när jag nån gång tar mer kamurran. (=kameran, på nåtslags carlbergspråk)

jag vill börja med att berätta att jag blir alldeles förvånad, eller näe, inte förvånad för jag vet ju att ni är av allra bästa vän-material, men att så många orkar läsa å sätta sig in i när fingrarna mina bah går loss över tangentbordet. TACK. det hjälpte. och tack linnea, vilka råd. wow. ja måste ju ha dom bästa vännerna i hela världen. synd att vi alla just nu är i OLIKA delar av världen.

jag ska inte bli så långrandig i detta inlägg. skrev nyss långt mejl så jag börjar bli trött på att skriva såmycket om migsjälv. men jag tog med minneskortet! kors i taket! X
så nu ska vi ha bildvisning. enjoy :)

en gladbild i all deppighet; (för å muntra upp migsjälv)


AARGÖÖH- komprecis på att mina nyklar är borta å ja måste gå å leta efter dom men kan fixa med bilder imorn, aah. ååh. jobbigt. jobbigt. JOBBIGT. eller senare. kankse.

JUST DET! skaffat skype, kanske världens bästa uppfinning (sent, jag vet) SKAFFA-HAFFA! så snackar viii!
jag heter matildacarlberg, hitta mig så kör-vi!

men nu. nyckelletning. suck.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0