uppmaning.

snälla vänner. gå in på www.skype.com , ladda ner det, bli medlem & sen kan vi snacka helt utan press, helt gratis, utan fördröjning, alltid! det är enkelt & tar bara en minut, i promise! och mackan; det är på svenska!
precis snackat i över en timme med maja, det kändes precis som om vi satt & hängde ihop, som vanligt fast i olika länder! :)

som det verkar nu så har jag i princip blitt av med jobbet. eller "sluppit" antar jag. ska bara jobba söndagar tydligen. annars blir det tydligen för dyrt för idioten. skönt för mig, men inte för min plånbok.. (har iofs ingen plånbok nu, pga omständigheterna, men jag får väl köpa en :P) det betyder iaf att jag är fullt tillgänglig för lite skype-snack! så kom igen, skaffa skype, sök upp mig eller hojta så söker jag upp er!

PUSS!
(fan va varmt det är, kl 22.23, jag döör)

Kommentarer
Postat av: DJ

halla jag har ju lagt till dig?! :(

2010-02-08 @ 20:29:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0