PILOTO

for till ett stormigt Grancan & kära återseenden med linnea & theresa. gött med lite all inclusive semester med linnea & storsyrran i bahia feliz, och sen lite heavy chillin med theresita i puerto rico.






på hemvägen fick jag åka cocpit, haha! jag bara log till piloten när jag skulle kliva in i planet, för jag såg att han satt där och tittade ut genom sitt fönster. satte mig längst bak i planet& chillade. då kom en flygvärdinna fram & frågade om jag inte ville sitta i cocpiten. jag bah what, why? jo, för att piloten ville det. hah- så, sagt & gjort!





annars;
jobbar när de behöver mig på boardriders. inte riktigt tillräckligt egentligen för att klara mig, men jag glider lite så får vi se hur det går...
surfat mina första vågor! det var skitkul. folk tyckte väl att vi var lite knäppa som gav oss ut utan våtdräkter. men man är väl hard core?

thats it for now. ciao


Kommentarer
Postat av: M

Åh, en fantasi blir verkligenhet.

Cockpit :P

Tell me MORE!

Miss you mucho <3

2010-02-21 @ 20:52:06
URL: http://grejenarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0