I heart CAMPING

vi drog & campade på allra sydligaste spetsen av ön (vi bor i allra nordligaste delen). på vägen dit blev jag av med jobbet helt & hållet, men vem kan vara ledsen för det när vi hade detta framför oss? bilder säger mer än ord, enjoy. (fler bilder klicka här ->annas blogg )

on our way down south.. utsikt från surfbrädan på biltaket.

crazy sky..

gänget väl framme efter mycket letande i mörkret efter rätt "spot"

då satte vi igång med att göra eld



gomorron mina små surfbrädor!
vi sov i board bags

morgonen var fiin. solUPPgångar är alltför underskattade.

jag var trött & nöjd.

pontus spanar ut över vågorna

danny glädjehoppar

in till stan & handla mat


leta ved är kul :P

anabanani spanar ut över vågorna

pelle ger sig ut i vattnet

pontus surfar




dagen efter vare fiint väder & man ska akta sig för att bränna sig!

det var den campingen, underbart. mycket foton men jag måste bara understryka att det är så jävla kul att fota!
puss & hej så länge


Kommentarer
Postat av: lovisa

tja my beloved eyeball- kind of missing juuu toooo.

Jo om man vill ha supercoola flimrande bilder. så laddar man hem ett redigeringsprogram som heter photoscape. typ som Photoshop fast enklare. Sen använder man sig av funktionen Batch Editor, och väljer AniGif i menyn. sen kan man välja hur många bilder man vill, hur snabbt de ska blinka, hur stora osv. Bara att klicka och dra typ. fattaruu? :)

love

2010-02-11 @ 19:36:47
URL: http://lovisa.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0