CRIBS vol. UNO ++ground floor/MY FLOOR

Tänkte köra en liten cribs session á la bloggystyle
THIS IS WHERE I LIVE
terassen utifrån

och vardagsrummet

mitt rum & ingång till badrum & trapp upp till andra våningen

badrummet & jag


trappen upp till vån 2, & en hall med en våtdräkt

kök nr 2 och sen stötte jag på pelle ....

...som sa att vi skulle gå och fika. nu här är jag nu. & fikar. snart kommer anna (wiihoo) och sen ska jag jobba. (öööh-suck)

mer av cribs när jag tatt fler bilder! URSÄKTA FUCKADE BILDER & TEXT. VETEFAN VAD MIN DATOR HÅLLER PÅ MED.
nu orkar jag inte datta mera. ciao.

Kommentarer
Postat av: LOLA

softi. men du du ser väääldigt smal ut. ät nåt! choklad t.ex! (ev chorri the P)

2010-02-01 @ 21:32:40
URL: http://lovisa.tk
Postat av: Mallsing

Hej Mitt Hjärta!!!

Jag saknar dig massor, du är spindeln i nätet här hemma tycker jag håller ihop alla det är svårt utan dig! Men nu är jag frisk och mår bättre :) Hur mår du? Och hur har du det där borta? Jag kom underfund (osäker på stavning) att Casper på caspers bar är ju hunden :) hehe, mysigt!. Du ser ut att må & bo riktigt bra iaf! Och skönt med sol!

tusen pussar, och tusen sakningar!

<3<3

2010-02-01 @ 22:31:57
URL: http://grejenarden.blogg.se/
Postat av: DJ

ehh.. i just wanna kill you! vada lyxliv?!

2010-02-08 @ 20:35:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0