the mornings after.

så, nu var man hemma med halmen efter festival, flytt & hela kalaset.
Festivalen var GRYM, vädret var med oss & jag fick träffa melissa,linda&johan igen! det var nästan som ett litet corralejo nere i götet :) vi drack bärs, dansade & tittade på musik hela dagarna. såg jens lekman, miike snow, mumford&sons, håkan hellström, M.I.A, wutang clan.m.fl. Visserligen missade jag typ lika många band som jag såg, men whattahäck-det var grymt ändå.






nu är man hemkommen, hemflyttad. än så länge känns det okej. man blir omhändertagen, & idag bakar jag & lolita chokladcroissanter & kaffemyser.

jag fick en lägenhet,
            typ världens bästa.

lite halft med panik när jag kände att -jaha, nu blir jag kvar här då?punktslut. men sen kom jag på att hyran bara låg på 2, och 1:a-handskontraktet gör att jag kan hyra ut i 2:a hand, ett-två-ett-två.så jag känner mig inte alltför låst. & sen berättade lovisa precis vad som är bra med hösten :)

nu blev jag sugen på höst & inredning & loppisar & skapande, dethär blir grymt!



och nu finns det ingen återvändo. jag måste hitta min porslinsdalmatin.

SO LONG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0