kenny the king.

SOM jag har jobbat idag. HÄNGAV mig åt servicen, KASTADE migsjälv framför gästernas dreglande, morrande käftar. kuddar, filtar, hårtorkar, spjälsängar-you name it, i come running! mörshade allt från spanska, italienska & portugisiska till danska, norska & tyska. så sjukt ibland, då bara rinner det ur en. fixade skrivare, duschslangar, hyrde bilar, lagade mat, bjöd på kaffe. och allt för att få detdär lilla tillbaka. tack.(obrigado/gracias/danke) léenden. det var värt det.
& nu är det bara 6 timmar tills man börjar igen. man kanske borde sova. men det går ju inte.

twisted night igår för övrigt. fick komplimanger kommentarer som inte var av denna värld. ja, inget man hör ofta iaf.
åh-ditt hår, du är så lik helena christensen! -wow,tack liksom.
-men, du är kille va? -eh?
-du är som prinsessan på ärten, fast utan prinsessan på. -va, är jag en hope madrasser då eller, ärta?
-
sverige är för kort för dina ögonfransar, eller nåt, medans andra fick höra typ, sverige är för kort för din kuk.

kul kille. kenny the king. sen fick vi se en dans som knappt rymdes på torget, lady gagas mörke efterträdare. kenny var ganska säker på att gaga var av manligt kön.
jag ställer mig snarare frågan; av vilket kön var kenny the king?

that's it for tonight folks. Bonne nuit.

...aand some helena for you. i ignore the rest ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0