höst. host host.

goförmiddag på er alla. en annan gick ju upp med tuppen & ut på morgonpromenad. för idag börjar jag om på nytt.igen,ja. denhär veckan blir det september & höst. ska jag flytta. bra tid för ny start, kände jag.

haft en trevlig helg, men dragit på mig en förskylning på kuppen. tji fick jag, som uttalade mig senast förra veckan om hur sällan jag blir sjuk (läs:aldrig.)
vi hängde iallafall hos kusinerna i uppsala. var på konsert med roffe wikström, hann med lite shopping & krogliv.
konserten var gung, fixade ju så att roffe spelade lolz favolåt som extranummer, japp. jag är cool. men hon var ju utanför då, så vad spelade väl det för roll?
gjorde uppsala osäkert tillsammans med nyblivna 18åringar. bjöd på shots.
shoppingen var väl kanske inte min huvudsak för helgen. jag köpte en virknål. provade även jeans i typ en timme, där vi kom fram till att 27orna var mindre än 26orna. &i det paret som faktiskt typ passade- så hade de glömt att slå i knappar. ja- that's cheap monday for you. skumt. blev inget köp.
virkade en mössa.
lite bilder.

vi tog en alternativ väg till uppsala pga trafikolycka på e4an. jävligt alternativ.



cig-kiss&kaffepaus i myggskogen.
glömde liksom fota I uppsala.i bilen till&från dock.


det är en svala på. om ni undra.

lovisa:
-om man springer fort & skrattar mycket så märks inte hur ful man är.


det var det! nu ska jag översätta mejl & kanske söka nåt jobb. dags att sätta igångggg!

Kommentarer
Postat av: lovisa

men vi kommer alltid va lite fula. hur snabbt vi än springer och hur glatt vi än skrattar. det är själva charmen

2010-08-30 @ 22:46:50
URL: http://lovisa.tk/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0