chillaxin

idag var en bra dag. vaknade & gjorde lyxfrukost på serrano, ägg & det godaste téet. facebook-vägrade. satte mig i solen i 2 timmar & fick lite färg i mitt numera blekansikte. det trillade fue-strand-sand ner på min mage ifrån Shantaram. måste verkligen ta & läsa ut den boken. har nog läst om dethär kapitlet 3ggr nu, för att jag alltid tycker att jag får viktigare saker för mig sen :S morfar&mormor kom förbi. jag följde med dem ut till frälsis café. drack kaffe, åt glass, pratade lägenheter & minnen & löste korsord. satte in en annons i tidningen efter en porslinsdalmatin, ska hålla tummarna på måndag- annars tar jag kontakt med svenska dalmatinerförbundet, haha. for till stallet & hästen med erika & red ut. galopperade & red över dimmiga ängar. kom hem, gjorde pedi-&manikyr. nu ska jag läsa bloggar & lyssna på p3. just nu spelar dom you make me feel so good, den var länge sedan :) godnatters!

Kommentarer
Postat av: la mahaja

vad mycket man hinner om man inte fbookar.. haha

2010-08-19 @ 17:05:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0