mati & the gurls go to ajuy

igår gjore vi en roadtrip och hela dagen var så fin. ord kan inte beskriva, å knappt ens bilderna heller. men jag låter dem försöka.


hört att våren kommit till sverige och jag kan erkänna att jag tycker det är lite sorgligt att faktiskt inte fått utstå en så hemsk vinter som ni gjort, och sedan verkligen få njuta av  de vårkänslor som kommer med solen och ljudet av maskiner som sopar gatorna rena från grus. så jag vill bara säga en sak. NJUT.




jag har nog aldrig vart så glad trots spöregn. sen sprack det självklart upp och jag kände för att själv spricka av lyckopirr.

thats it for now. BBQ IKVÄLL! WOOP WOOP


Kommentarer
Postat av: Malin

Looking and I like it.

Det ser hur härligt ut som helst.

Vill också ha det sådär bra!!

<3

2010-04-14 @ 22:13:33
URL: http://grejenarden.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åhh, vad underbart det ser ut! Våren här hemma är iofs väldigt skön också, men vi skulle haft vårkänslorna tillsammans :/ Fast imorgon blir det tydligen 2dm snö enligt vädervetarna :(

Saknar dig sjuuuuukt mkt. Skaffa biljett och kom hem! <3

2010-04-15 @ 19:27:33
Postat av: majis

vad härligt babe. o din status på FB om vågorna lät inte heeelt illa heller.

haru något datum på g för hemfärd?

jag har iaf min sista tenta sista maj sen är du huuur välkommen som helst t. sthlm!!

2010-04-17 @ 09:47:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0