honung i huvudet

det är vad det känts som att jag haft hela dagen idag, men det börjar lätta lite nu.

fick förfrågan på fler & längre blogginlägg, och jag är så ledsen att det inte blitt så.
har ingen superstörre lust till att blogga nu heller, men här- anna har gjort ett bra jobb med ett inlägg som summerar den senaste tiden. läs & enjoy! klick ->annas blogg

liten uppdate kan vara att jag är surf-skadad. hur hardcore är inte jag, då? :P
brädan attackerade mina revben så nu är jag lite smått handikappad & blå.
detta har medfört att jag inte kunde surfa dom fina snälla vågorna i hamnen igår, men anna gjorde ett grymt jobb med en mindre bräda än vanligt. hon är min idol!
sedan blev vi medbjudna på barbeque hemma hos Mark, och det var så mysigt på hans takterass med tända ljus, burköl och nästintill vindstilla. kvällen utvecklades sedanre till ett par kalla på krogen och lite efterhäng hemma hos min trogna kollega Marco, med nintendo-wi-bowling och annat smått & gott.

idag har vi tatt det lugnt, det har varit lite mulet och jag och melissa har klarat av 2 internetsessions och 1timme på locutorio, så jag fick prata med fina linnea i en hel timma för 15 euro; värt!
(lite o-värt bara att melissa fick prata med SIN bästis lika länge för FEM ynka euro.. jävla mobiltaxa.)

nu är jag HUNGRIG. hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Malin

Nej du är fin<3

2010-04-20 @ 08:54:17
URL: http://grejenarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0