hat hits

som jag nämde för en sisådär 100 år sedan, så har jag gjort mössor. självklart fuckar datorn upp bilderna totalt, så den ena mössan fick jag tyvärr inte visa upp. men här är iaf den andra. :)

jag och melissa sitter å hänger på ambaradam. dom andra åkte och surfade, fick inte plats i bilen. det blir fan inte mycket surfa av alltså, alltid en massa komplikationer. besviken. men men.

igår jobbade jag å det var mycket folk för nu är det påsk-tider och alla åker på semester. det var skoj. jag drack vodka-sprite som vatten (det är viktigt att dricka mycket "vatten" när man jobbar hårt :P) å sen vart det fest!

ikväll kanske jag å melissa ska ut å ta några kalla med min ryska vän alex från förra året, som jag saknar. alltså- saknar HUR vi hängde då, nu ses vi så sällan. så det kan bli kul!

nu är det även ny månad (hoppas jag inte blir lurad idag, gillar inte sånt) å dags att betala hyran. sen är jag gaaanska så pank alltså, så jag måste fanimej come up with a miracle or something om jag ska få dethär att funka. men men.

men men. fastnat på det ordet. det kan få beskriva min sinnes-stämning just nu. ciao!

(JAG. SAKNAR.ER.)


Kommentarer
Postat av: Erika

Jäklarns vad fiin! Duktig du är. Du som blev så impad av min tårta. Nu är det verkligen min tur att bli impad. Trodde inte du hade tålamod till sånt dära!

Miss U so much. Måste försöka prata, och det är vääldigt snart!

2010-04-01 @ 19:12:13
Postat av: lolie

du är så fin

2010-04-02 @ 10:29:13
URL: http://lovisa.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0