gnäll & revbenspjäll

aj. jag är skadad så jag inte kan surfa- och vågorna rullar in, perfekta.
jag har inga pengar, och på mitt jobb tar dom in nya tjejer som får provjobba, men mig ringer dom inte. så jag tror dom försöker göra sig av med mig...

har iaf haft en trevlig tapas night på vårt stammisställe ambaradam ikväll, och igår var jag och melissa på dejt (med varandra) i cotillo, och såg solnegången från den mysiga restaurangen la vaca azul. senare drog vi vidare ut i corralejo och sjöng beatles på flicks karaeoke- och hade vår första fight. haha. allt är löst nu och vi älskar varandra :) tänkte lägga upp bilderna här såfort jag kommer ihåg att ta med mig minneskortet hit.

so long, gardinstång!



uppdat. cotillobilder!;








hur fint?

tack å hej för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0