ett onsdagsglas

godmorgon.
självklart vaknar jag supertidigt när jag ska jobba inatt & skulle behöva sova längelänge. min plan för dagen är dega, rida witte, promenera med malin. & vila någonstans däremellan.
jag är lite bakfull,mmackan är inte här. så jag fixar hotellfrukost till migsjälv (arbetsskada?), kollar gossipgirl
 och visar bilder från igår, innehållande;
fika

Lolie Mc Flow styr upp ett onsdagsglas;


vi börjar på forsen med gratisgott presentkortsvin;& sedan vidare till birgers;


sen blev det fortsättning på tellus, allas vår alkisbar á la 29kronorsöl


man kan väl kankse förstå hur det gick sen.  nejmen ärligt, bilderna goes on forever. jättekul med ny kamera. denna får avsluta bildbombandet-


nu ska jag åka och lämna in lappen på lagning, sen ut och andas frisk luft. need it.

peace


Kommentarer
Postat av: R y d b e r g

Vad har du köpt för kamera Matildsa? Kuuul :D

2009-09-17 @ 19:32:49
URL: http://mariaslya.blogg.se/
Postat av: Sarah

Whaat?! trodde kameran inte fick följa med på äventyr där alkohol är välkommen :P sjukt snygga männiksor du lyckades hitta hela kvällen iaf :)Lovisa passar skitbra i sina kortare frilla! saknar dej! xx

2009-09-18 @ 10:04:40
URL: http://sarahsadventures.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0