nattblogg 3

nefyfan. vilken natt. fel på allt och läskiga typer omkringstrykandes. usch-

och a-kassan, vilka tror dom att dom är? ringde förra veckan och gav mig beskedet att pengar skulle komma torsdag. woo-såinihelvete-hoo.
inga pengar kom torsdag den veckan.
inga pengar har ännu kommit in på kontot idag. det är torsdag-

ska jag leva på enbart vatten och luft, eller?
>nu finns det kanske en liten chans att dessa ompratade pengar kommer den 25:e rå. men jag är ytterst tveksam. Varför var de tvugna att ge mig hopp igen ö.h.t? ARGH.
drygt 4 mån, eller 134 dagar, har dom haft på sig. men det är klart, det är ju inte bra att stressa.
jag klarar mig ju.
inte.

Jag gick iaf till oxelöpund igår :) eller jag fick skjuts sista 5 minuterna fram av mackan, och jag gick bara från Lidl inne i Nyköping, så det var väl mest fusk. men 1,5timmes promenad fick jag iaf ihop. tillsammans med morgonpromenaden från jobbet igårmorse blir det 2,5 timmars promenix den dan. lagom. hah.

just nu ser jag fram emot om 50 minuter när jag slutar och ska knalla hemåt för att krypa ner i min säng. sen ska jag åka och hälsa på wittebaby och andas frisk luft i skogen och lyssna på när han sjunger. (jo-wittehäst sjunger faktiskt. hummar och låter lite som en snäll farbror som nynnar, fråga erika :). sen ska jag och marcus göra egen plommonsaft.

tänk vad mycket jag helt plötsligt börjat planera in nu när jag jobbar. arbetslös har man gått hela sommaren, utan att få ett ända jävla jota vettigt gjort. inte ens plommonsaft har man åstadkommit :P
men NU, när jag jobbar om nätterna och BORDE sova, nej då ska jag minsann aktivera mig!


hasta mañana! å då e're freda'!


uppdatering: 05:52,
weee- mackan kommer hit å tjackar frullebulle med mig :) vilken kille <3



Kommentarer
Postat av: Sarah

han är väl för rar han :) but why walk to oxelösund? va händer där liksom? :P haha. mysigt att komma ut i skogen och känna doften av hästmule blandat med hösten :) ha en toppen helg! (trots brist på pengar) xx

2009-09-10 @ 10:02:12
URL: http://sarahsadventures.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0