nattblogg 2

gomorron, gomorron,
klockan är 05.00
inte mycket nytt under solen idag.
lite tröttare, lite hungrigare.
inte lika rädd. nästan bara för en harskrank i köket och en uteliggare som rotade i soptunnan precis utanför entrén.

i övrigt har jag visst blivit utmanad. jag ska GÅ till oxelösund imorrn. eller, ja just, i eftermiddag.
det ska bli jätteskoj eftersom jag inte kan hitta laddaren till min mp3 som förnuvarande har total batteritorsk.

Därför unnade jag mig en megavåffla m. extra allt just nu :P
DUMT

så, nu var det officiellt onsdag då. 2 nätter kvar att jobba, sen är jag ledig till söndag kväll.
Imorgon är det torsdag. Om inte jag får mina pengar då (skulle väl egentligen fått dem redan förra torsdagen-) så lackar jag ur! jag har planer på att köpa/unna mig en del;

  • en riktigt bra kamera. som aldrig, och jag menar ALDRIG ska få följa med när det finns chans till alkoholkonsumtion (av mig själv) 
  • dendär biofilmen som jag tjatar om att jag vill se hela tiden. Flickan.
  • en eltandborste. för att det antagligen ger typ 20 vuxenpoäng och jag har inte råd att gå till tandläkaren :p
  • nya ridskor. ett par som man kan stänga så att man INTE tappar dem till häst. ett par som inte läcker in vatten.
  • anmälningsavgiften till 2-dagars-clinicen som jag och Witte vill vara med på. Han ska om-skolas från älg till häst och jag från sakkosäck till ryttare.
  • höstkledur. har en lista på det med :) men det tänkte jag fixa i dublin 28/9-1/10, och då hinner det bli den 25e först, ingen panik alltså.
  • en knokk-klocka. ska bara bestämma mig för vilken färg.

Nu vet jag inte vad jag ska skriva.
Imorrn ska ni få höra om hur det var att knalla ända till Ocklahoma. (see- nu kan jag inte banga på det om jag vill ha stoltheten i behåll)

Ha en bra dag! (fortfarande kontaktförbud fram till kl 14. tack)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0