20090925

om fredagen den 13e är en otursdag så måste fredagen den 25e vara en turdag? jag har iaf fått min första lön från nya jobbet, och trots att jag fick jobba över och inte har gått och lagt mig än (10:40) efter att ha jobbat hela natten, så är jag inte bitter!
ikväll; vinmys med tanterna och innan dess en höstig ridtur.♥

just nu är jag bara liite rädd för att gå å lägga mig, för ja vet att ja kommer ha en helt annan dagsform när jag vaknar sen.. men näfan, EN timme måste jag nog sova.

vill lägga in mina finafina bilder men min lapps är ju på lagning :( hoppas han kommer tillbaka snart.


Kommentarer
Postat av: lolie

asså just i denna stund sitter jag och gör sepe tecknet, men du däremot såg fan inte så vän ut när du vaknade.. skärpning!

2009-09-25 @ 14:02:49
URL: http://lovisa.tk
Postat av: din rumpa

lön, skönt !!! dt går bra nu kompis.

gonna miss u tonight .... menja ska ju ut på vattentyr imorgon . yaya, saludos

2009-09-25 @ 18:59:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0