flyt!

Har haft en bra natt på jobbet och känner mig lagom redo inför måndagens första "riktiga" arbetsdag. Då ska jag klara mig själv och som det känns nu så känns det bra, helt enkelt. Koll.

Jag knallade hem från jobbet. Tog en timme. En annan bra sak alltså.
Guldstjärna till mig att jag lyckades slippa undan regnet, då jag precis när jag nådde "uppfarten" fram till dörren här hemma, kände första regndropparna komma!

Känner mig positiv. Ser fram emot en nykter helg som jag hoppas få spendera ihop med mina närmsta.
Det var tal om en skärgårdstur med Majsanmin, kanske träffa Alex, Erika ville ha lidt shoppinghjälp å Mallan skulle visst också ta're lugnt. Witte är nog sugen på en sväng också.  Perfekt.

Skulle vilja se biopremiären av Flickan ikväll, men insåg under min promenad hem då jag stannade till för att köpa en tändare att köpet på 12 kr inte medgavs på mitt kort. Klev ner ett steg på stek-stegen och valde tändstickor ist, 2 kr/asken. Men nej. Inte ens 2 kr hade jag på kortet. Kun lidt illa.

Men lite pank-bank kan iofs vara värt det just nu. Har bokat 2 getaway-trips inom en något sånär snar framtid, +att mina efterlängtade slantar nog snart trillar in på kontot. Ser fram emot! :)

Nu ska jag vila upp mig,
sen antagligen ta mig neråt centa och se vad som kan vänta!  Kenta! Närå :P

Abrazo fuerte

Kommentarer
Postat av: Sarah

Åh lite update :) me like! roligt att läsa att jobbet går bra.. riktigt fina bilder i inlägget innan! men var hade ni snott hästen? :P läste i Mackans blogg att ni var i bryngan? men han kanske mixa ihop allt :P här är allt bra, lite deppig nu för att jag är sjuk (svininfluensa nej tack!) och får spendera min fredagkväll hemma i sängen.. men men nån gång ska man väl göra det också ;) jävligt ostek men va fan :P hoppas du får en trevlig nykter helg! puss dj

2009-09-04 @ 20:15:48
URL: http://sarahsadventures.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0