todays news


imorgon är det dags för swopping, hoppas jag att alla vet. vi är med i tidningen idag. rätt bra skrivet, tycker jag. synd att inte info såsom tider/plats är med bara. aktionskammaren imorgon, 28 oktober, inlämning kl 11.00, ni kommer väl?



i övrigt så lyssnar jag på sophie zelmani och dricker kaffe. det är chill & underbart. jag var så pepp på att ha tråkigt i morse när jag vaknade, att jag nu knappt kan ha tråkigt? :P
ska bränna skivor till swoppingen imorgon. jag tror på soft &mysigt som typ sophie nämnd här ovan, jack johnson och kanske erykah badu? vi kanske har en kille som ska komma och spela lite på scen också. hoppas han kommer. hoppas NÅGON kommer..

nos vemos!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0