hamburg++are



vi hade en trevlig tripp till hamburg. jag åt hela TRE hamburgare under resans gång.
spenderade en lång men trevlig natt promenerandes runt i den stora staden. stannade till vid rådhuset, där man kunde läsa om tyskland och även slå sig ned i baren och få sig en cosmopolitan :)
vi skyltfönstershoppade i natten, i kylan. vilade några timmar på en pianobar till levande musik och en kall öl. sen var vi trötta, men nöjda :)
bildregn:
i solen

riktigt pampigt rådhus hade dom.

resten av bilderna kommer upp på faceB!
nu är man utvilad igen efter 24timmar+vakentid i hamburg.
så vad händer ikväll då? skulle kunna tänka mig att mysa ner mig i en kompissoffa med en heinii. systemet stänger 2 dock. hinner jag?
nu kom mackan förbi på lite post rese-snack :)
en dusch kanske? anyways, gottago. tjoh!


Kommentarer
Postat av: Sarah

JÄVLA SNYGGING I RÖTT HÅR!! :) passa ju svinbra! tänk att jag känner så snygga människor, vissa saker här i livet lyckas man rätt bra med! ser ut som ni hade en underbar resa! :)

2009-10-18 @ 14:18:09
URL: http://sarahsadventures.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0