computer-less is helpless. distress.. what-a-mess

väntar på att Lapie Mc Top ska komma tilbage. (hallå, onoff? mer Off än On om jag får tyckatill..) tills dess vill jag ursäkta min inaktivitet (alltså int.bahbloggwise-gäller även mejlsvar&bilduppladdning och annat livsviktigt) JAG SITTER INNE PÅ SÅ MYCKET SOM BARA VILL UT! -thoughts-wise; picture-wise, awesome stuff that neeeds to, ought to be shared!
meanwhile norpar jag en bild av mackan som togs i helgen. det var minsann en kurs i hästväg ;) 
jag, fick applåder?! hihi, w o w.
 
finafina vänner. både 2- och 4benta :)

i övrigt; dublin var så FINT i höstfärger och ohmy-shoppingspree, stackars..plånbok..

att se fram emot- 6 nätter jobb. vad hände med mitt lata jag? need.to.relax.

gottago! gottasleep! rush, rush!

Kommentarer
Postat av: Sarah

världens finaste bild juuu :) applåder? wow! nu får du berätta hur man gör för att förtjäna såna :) st ives ligger norr on london, ganska nära cambridge och ungefär 20 minuter från där jag bor. är det rätt ställe som din lover boy bor på eller? ;) får leta reda på honom i så fall :P hihi.

2009-10-09 @ 15:47:48
URL: http://sarahsadventures.blogg.se/
Postat av: malin

Hej Bejbi bejbi =)

Hur mår du?

Tänkte på dig häromdagen vi måste ses!

Jag börjar 1 varje dag förutom idag sen så slutar jag typ 7 halv 8..

Nån lunch/fika date någon av dagarna?

PUSS

2009-10-13 @ 11:05:37
URL: http://grejenarden.blogg.se/
Postat av: Malin

hej bejbi :)

hehehe nicklas... mmm men ja tror vi får ge honom lite vax så hans snelugg håller sig lite mer åt sidan. Jaaa det är bra att han sonar sitt brott.. men jag tycker i musiksammanhang att han är duktig :)

Kalas kl 13, sen ska ja nog följa med ak till boda borg. Ikväll vet ja inte, vad ska du göra? Poss

2009-10-17 @ 08:52:31
URL: http://grejenarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0