1BILD säger mer än 1000ORD?

idag har marcus och jag haft kollektiv baksmälla i hans kryp-in med drickyoggi, idolrepriser och cocacola på aluminiumburk ♥ jag borde tacka honom för att han tar hand om mig och är världens bästa bakfyllekompis.


jag som hade skött mig en längre period. sen räcker det inte med att göra ett litet sned-steg liksom, nej-nej-ALL-IN-kadängfull, inkl. ha sönder nya finafina-tightsen från irland, dans, yoga-konster på golvet? fyllekäk, blåmärken, telefonsamtal, minnesluckor. skam. the list goes on


nej. imorgon, (JA-jagVET-mansägerALLTIDså) ska jag börja nytt liv.
har smygstartat med att ta tag i ett par grejer som behövts göras ett tag. internetshoppat nya ridskor t.e.x. nu ska jag googla dieter.

USCH & FY för mig. SHAME SHAME SHAME

men iofs.speaking of fylla:
dethär är lite kul ändå.

 

tjoflöjt!


Kommentarer
Postat av: Mmmmmmaja

förresten så har jag beställt världens bästa bok, på tal om dieter .. haha.

eller jag vet iofs inte om den e så bra för jag har inte fått hem den än.. trorja får dt idag.

då delar jag gärna med mig hur man räddar världen inklusive sig själv ;)

2009-10-19 @ 10:22:56
Postat av: Sarah

ojoj, snygg bild där :) ser ut som de var en rolig kväll iaf :P hah. dålig stil av frisören att inte se sånt, de måste väl ändå ingå i hennes jobb? :P att ge sina vänner komplimanger o åsikter (endast bra sådana, dock) när de ändrat hårfärg :) vill oxå gå ut i Nypan med alla er och röja järnet.. får vänta ett tag till, men den som väntar på nå gött :)

2009-10-20 @ 10:22:11
URL: http://sarahsadventures.blogg.se/
Postat av: Lovisa

I like!

2009-10-21 @ 09:31:57
URL: http://lovisa.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0