-LÅT MIG VA!!* *=migsjälv

NU FÅR DET VARA NOG.
och nejnej. det är inte ni/någon/ som är up-my-ass all the time, det är jagsjälv! jag hatar det! jag hatar mig! hela tiden bah; nu ska jag göra ditt, nu ska jag göra datt, nu ska jag göra det, etc.etc.osv,osv.
därför tar jag day off från mig själv(åh! om det ändå gick)/alla andra/allt som finns å göra, å allt vad det innebär, imorgon.
jag ska bara ha tråk-tråk-tråååkigt å göra sånt som man gör när man har tråkigt. typ sova till 12, glo på dålig tv, läsa random meningslösa bloggar, redigera bilder till oigenkännlighet. såntdär tråkigt kul som är kul att göra när man har tråkigt. så det så. -turning mobile offf....
annars: tips på hur ihelvete man blir "till freds med sig själv" ?! det känns som att jag bråkar med mig själv hela tiden. FFF. fet, ful&finnig. underbart. Det är mörkt, det är kallt. men värst är ju å va fff. definitely.
vore det ngt viktigt-viktigt, så hörs vi väl till kvällen imorn. ring hem eller skriv ett mejl.
hej så länge, nu gräver jag ned mig.


Kommentarer
Postat av: aah

Låter oerhört komplicerat

2009-10-28 @ 01:19:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0