to be hung over/to have a hangover.

yiep. då var alltså veckans tredje alkoholkalas avklarat. dags att stassa om sig inför ikväll. haha. stackars min lever. veckan: jag och mackan firade alltmöjligt i måndags, i torsdags var det rock-karaoke med grabbarna grym♥ wille,per &ogge, och igår vart det lite oväntat firmafest och en pubrunda som hette duga med erikis♥ nämligen; voyyan, kossan, fika, birgers, tellan. låt oss säga att jag nog inte ska kolla kontoutdraget på ett tag.
-kolla!-2snygga killar ja gillar; från rocken i torsdags

har vatt dålig på att fota allt kul, men här kommer en för att jag och erika är BÄST!
(vad hände med min bränna?!)


nu kör vi! utflyttnings-inflyttningsfest stundar och jag är lagom pigg å pepp!
vet bara inte om jag ska ha min nya klänning eller jeans & tish. livets stora gåtor, alltså.-fucks you up,completely ;)

ska vårda min själ och skadade insida med HEINIS♥ ikväll! woop woop

ARRIVEDERCI
m-tld


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0