meningslösa meningar

jo, 21årsdagen var väl trevlig. i sann bridget jones-anda kommer här en liten sammanfattning;

antal år fyllda; 21
antal grattis på face-b; 30
antal folk på besök; 10
antal glas vin/öl intagna; 10+, lätt.oops.
antal portioner mammas goda smörgåstårta; 5
antal födelsedagsdrinkar jag blev bjuden på på krogen; 2
antal kameraväskor i present; 2 (bra att folk går efter önskelistan)


detdär skrev jag igårkväll. efter det satt jag väl å skrev i typ en timme till. fick ihop ett jättelångt inlägg om allt just nu, massa bilder å hela kitet. sen krashade min dator, som vanligt. sen kunde jag inte logga in för blogg.se hade nåt jävla uppehåll i natt mellan 00:00 & 06:00. nu kom jag in & allt är borta. finner inga ord. blir så JÄVLA trött på't. jag lägger ner. hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0