mati goes mobile

jag mobilbloggar! säga vad man vill om telia & deras priser; 9 kr & surfa hur mycket du vill, hela dan om det är så, dyrare blir det inte- är helt OK! jag skulle ju kunnat va bitter idag p.g.a att jag blev väckt & indringd till jobbet i morse, bakfull&dann, men icke! har insett at jag gör lika mycket på jobbet idag som jag skulle ha gjort hemma, (det är superlugnt!) -med skillnaden att jag ju får betalt! jag har även en resa till theresa (rimm;P) att se fram emot den 10e! (& för att svara på din kommentar theresa; jag vet att det inte är marocko; been there, seen it ;) men ville ha en bild snabbt av sol, strand & känslan. Skulle aldrig heller kunna bli besviken på resmålet, det är ju dig jag ska hälsa på darling!iih:)) men nu börjar jag tröttna på dethär minitangentbordet. Bara 20 minuter kvar att jobba också, kanske dags att göra nå vettigt :) hej hopp så länge!

Kommentarer
Postat av: Sarizen

Fan va hightech att mobilblogga, en annan vet inte ens hur man kommer ut på internet. Helt klart statuspoäng till dig! Hoppas du är nöjd med nya mobben! pyss

2009-11-27 @ 10:32:40
URL: http://sarahsadventures.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0