Bday21

2006.här är jag när jag fyllde 18.
alltså senaste födelsedagen jag firade i sverige. galet. blev kidnappad av alla underbaringar & det spårade ur totalt! (bokstavligt talat, eftersom vi var ute på skogsvägar och spårade och körde fast & allt,vad vet jag?, jag satt ju där med ögonbindel & drack öl) underbart. första krogrundan & förfest med dom bästa på toaletten hemm hos mig :) sen hade vi sommarfesten & snacka om att fira ordentligt!




2007.sen fyllde jag 19 i irland & linn kom och förgyllde min dag med sin närvaro i rufflägenheten på thomas street jag fick ett jättefint album av mina fina vänner, & en pingvin som hette stig. tänk, jag hade till&med grabb, som var så snäll & gav mig en kamera.



2008. då fyllde jag 20 i spanien. utan systemet-lycka; men tamejfan så mycket annan lycka!
firade fr.o.m dygnet innan; in på min 20årsdag, käkade tårta i receptionen & drack sedan öl i MIN storlek med theresa♥


roligaste presenten fick jag av nicole;





2009. det är nu det. wo-ho?. tillbaka i sverige. kallt, grått. precis innan löning.. vi får väl se hur dethär blir. jag vill nog inte bli äldre :/ suck.återkommer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0