matilda goes to mallorca

så var man på resande fot igen då, och det känns SÅ bra.
visserligen bara en liten semester, men det behövdes.
jag tror jag har blivit bortskämd med varmt väder, men jag tycker fan att det är liite vajsing att man ska behöva gå med vinterjacka i sverige när det typ är juni månad.

just nu sitter jag på ett cafe med free wifi med theresas dator. min gick nämligen sönder precis innan jag åkte hit och gick inte att starta...
theresa jobbar, och kommer att jobba hela min vistelse här typ, men eftersom att jag kom överraskningsvis så får jag väl skylla mig själv att hon inte tatt ut några semesterdagar :)
vi myser iaf ihop på kvällarna, och snart kommer hon hem på sin siesta, och då ska minsann maten ståpå bordet :)

resan hit gick bra, det var lite underligt men kul att komma igång med spanskan igen, den sitter kvar i lillhjärnan :)

återkommer kanske något mer, annars ses/hörs vi igen 4e juni.

puss å hej, leverpastej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0