matilda goes lazing around in stead of blogging slash doing SOMETHING

jo, jag känner liksom just nu att det inte händer så mycket att blogga om.
på söndag ska jag återförenas med min älskade theresa och värmen <3
kanske kan skriva några meningar om det sen. annars är läget lite i gråskala. lite bättre när solen skiner.
jag skulle kunna spränga sveriges a-kassasystem i luften, men jag skulle väl inte få några pengar då heller... och de spanska myndigheterna bara tänker mañana mañana så jag får inte de papper jag behöver från dem heller.

jag borde söka jobb, men jag har liksom ingen lust med nåt.
borde röra på mig också, men istället ligger man här och blir tjock.

jävligt kul kväll igår dock. vilket jävla järn-gäng med brudar!
jag måste fixa mig en kamera snart.
min kamera ligger på Nortesur i spanien och är lagad, men jag har ingen som kan hämta den åt mig för garantipappret försvann spårlöst? skit också..

aja. humöret är på ju topp, wo-fucking-ho, 
men det är nog ba kemisk bakfylla, som vi brukar säga-


Kommentarer
Postat av: R y d b e r g

Det spelar ingen roll Matilda, för de finns inga jobb att söka ;) Fråga mig, har sökt hur mycket jobb som helst senaste året MEN är fortfarande kvar i Restaurangen... Men nu till hösten öppnar ju ett flertal nya affärer i Påhl Ljungs Hage, det gäller att vara med där !

2009-05-21 @ 14:58:54
URL: http://mariaslya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0