so, babies it was..

maja och erika och jag hade väldens underbaraste vecka här.
tyvärr tas det aldrig så mycket bilder sm man kanske skulle önska. särskilt inte när man har en trasig kamera, och heller inte när man har för kul för att hinna med att slita upp kameran!
men några glimtar kan ni få.
maja och erikis på flicks;

snacka skit på min terass, med casper

snyggmaja drar till sig fransoser, mihi

fucking beautiful girl

på tal om vacker. gosh...

och sköna gänget


erika min sköna sköning


fan. jag skulle kunna skriva hur mycket som helst, men just nu håller batteriet på att ta slut och de säger ju at bilder säger mer än ord.
sen var det iaf dags för mis chicas att åka hem, och denna bilden beskriver hur vi alla mådde efter hela veckan  :P


måste sluta nu. bara 7 minuter kvar på databatteriet. en till bara, haha, tjejer, ni fattar


fyfan vad jag saknar er. alla.
hörs snart.  X X X X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0