matilda goes solo

yes. yesterday fick jag smaka på ensamheten alright. efter typ 5 utekvällar i rad så tvingade jag mig själv att stanna hemma, själv. det var nog nyttigt. såg en bra film som ni ju kan kolla in. Ensemble, c'est tout, hette den.
vad mer. jo. alla har nu lämnat mig. började med att Marcus kom och åkte, sen family, sen Maja och Erika, sen Charlie & co, 2 gånger om. Louise slutade på jobbet. sen Nicol. sen Yessica. Thea flyttade till teneriffa. och nu. ja. here i am. med datorn i knät i samma ruttna reception som jag börjar jobba i igen om 7 timmar. om jag kanske borde sova? jo.
men först kommer ett par bilder som kan få symbolisera tiden som gått.

getting ready for new years med sis och cous. trio hotties, huh?
och så sirran och jag ute på äventyr:


sen kom mina babies.... uppdaterar!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

I ärlighetens namn så är den där tand-tunga-tutt-bilden min favorit. You just gotta love it!

2009-01-26 @ 23:55:26
URL: http://lovisa.tk/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0