matilda goes road tripping

vilken underbar dag, igår. vaknade okej-tidigt, av att SOLEN sken in på mig där jag låg, bakis och dann.
slängde iväg ett mass-sms: buenos dias tjejer, ska vi ta en tur?!

så tog vi bilen, jag, camilla, sidsel och theresa (som utav ett härligt sammanträffande lyckats fått ledigt allesammans samma dag) och theresas 2 vänninor som är här på visit.

vi bara åkte

vädret var svin-najs, vilket tyvärr inte, mot min förväntan innan jag kom hit, är vanligt. vi åkte till öknen och tog en promenad i sanden

och sen fick jag liksom lyckorus och sprang;


vi tog en paus


sen hoppade vi som galningar, för alla fick liksom nåt slags lyckorus. och konstigt är väl inte det, när vädret var såhär?

:D


sen gjorde jag snö-, hrm sand!änglar;


vad mer, inte mycket. antar att detdär beskriver rätt bra hur jag hade det igår.

idag har jag gjort nada, bara vart ledig och degat.
imorrn är man tillbaka på jobbet igen.
har ju vart dålig på att uppdatera här, så för er som undrar hur det går med jobbet så är min chef dum i huvet, mina 2 bästa receptionistvänner har som sagt slutat, det har börjat en efterbliven praktikant, jag får jobba helt ensam på kvällarna ibland vilket gör mig sjukt nervös för ibland händer det grejer som jag verkligen inte kan hantera själv, och ja..  är väl lite ensam, men jag börjar bli okej van. ska inte klaga. och för er som frågar när jag kommer hem. ingen aning, på grund av tidigare nämnd chef som är dumihuvet så har jag ännu inte fått skriva på nått nytt kontrakt, trots att mitt tog slut den 20 januari. men skulle jag gissa så tror jag april. slutet av. för då tar den skandinaviska säsongen slut här. men jag återkommer när jag vet mer.

nu måste jag bara slänga in ett par gamla bilder, just för att jag döpte detta inlägg till road trip, för jag kom på att jag inte lagt ut bilder på när jag och thea gjorde en riktig roadtrip! så här kommer några.


uppe vid mirador, vid betancuria. det är inte värst värst högt, men nog såg man typ hela ön. och de omkringliggande, så ballt! vädret var sådär, men alltså JAG ÄLSKAR ROADTRIPS, det hade kunnat spöregna! hade inte gjort mig ett skit! så länge man har bra musik, hög volym, schysst sällskap och tomma, ändlösa vägar så är jag så på topp!!

vi hittade så mysiga ställen. this is fuerte. kolla byn liksom. får plats på ett enda foto.


vi träffade några chokladsugna jordekorrar och en jättesöt hundvalp


sen var vi inne i en megastor grotta i Ajuy


och fan! nu tar databatteriet slut igen! DETTA är något de borde fokusera på i teknikvärlden! men nu har ni sett lite iaf. uppdaterar snart igen! hej!
 
OCH


sjukt orolig för alex dock. SNÄLLA. ni som vet nåt, får höra hur det går för henne, snälla skriv till mig? lillagumman...

Kommentarer
Postat av: Linn

Alex mår mkt bättre. Hon ska ringa mig idag. Hon har blivit flyttad från intensiven. Jag tror att hon kommer klara av det här fin fint <3

2009-01-30 @ 12:01:25
Postat av: Lovisa

Faaan vad härlisch it all looks. miss you

2009-01-30 @ 14:01:56
URL: http://lovisa.tk/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0