thoughts

jag tänker mycket just nu och skulle vilja skriva om det, men jag orkar typ inte. oj det lät deppigt. men nej, jag är inte alls ledsen, bara väldigt tankfull och tyvärr avsaknandes skrivlust.
har liksom inte förmågan att konvertera alla tankarna into text heller. det är jobbigt när man inser sina begränsningar.
jag vill kunna skriva som maja.
förr i tiden brukade jag skriva finurliga dagboksinlägg på typ lunar. jag saknar den delen av mig själv ibland.

på fredag är det fredagen den 13. kan ju bli kul. och så efterföljs den dagen av allahjärtans dag. kan ju vara en katastrofhelg vi har att se fram emot.

nej nu ska jag ta cykeln till jobbet :) har fixat en schysst cykelkorg. ska ta en bild. hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0