puzzles and paradigm shifts

what it´s all about.
häromkvällen köpte jag mig en pava rött och slog mig ner i min soffa för att lägga pussel. det kändes retro, typ.
-

detdär skrev jag igår när jag och theresa satt på citrus och smed planer. därav titeln innehållande paradigmskiften. något kommer att ske. sakta men säkert börjar jag känna vad jag vill.

sekunden efter "det kändes retro, typ" så välte jag ut mitt vinglas över tangentbordet.

...

typiskt mig?

dock så känner man ju nu gänget som jobbar på citrus, så de ringde värsta grymma teknikbruden som kom och hämtade min dator. nu är det dagen efter, och jag 40 euro fattigare, men baby funkar igen! :)
visserligen är skärmen oroväckande mörk (antar att det ligger en droppe rödvin på nån diod nånstans därinne, ) men here i am, blogging like nothing ever happend, so it's all good.


jag återkommer med planerna. spännande va?

man smider BRA jävla planer när man lägger pussel och dricker vin.


500 pieces. not bad eh?


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Nice med lite brainexercise. Jag ritar och plitar på papper och i dator. Självfallet till din vägg. What do you want on it? Måste ha en story eller tema :) I'm neeeerdy. miss you<3

2009-03-01 @ 11:45:44
URL: http://lovisa.tk
Postat av: majis

alltså vadå för planer? inte tyskland, jag kan inte tyska ;(

<3

2009-03-02 @ 08:52:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0