matilda goes on another roadtrip.

igår var det ju tapas night med apollo som sagt. som ju något  förmodat ledde till både flirre och mafasca.

henrik får bara ta ETT glas vin när han jobbar. svårt val, vitt, rött, sangria, öl?
ah! ett av varje då alltså. så blev det iaf.


kvällen slutade dock med ösregn, som då gjorde detdär jävla klinkersgolvet svinhalt, så jag går och ramlar ner för hela flickstrappan. ni som varit här vet ju hur stor den är. och hård. kunde slagit ihjäl mig, men kom undan med en jävligt öm svanskota ( och överallt runtomkring ) + en uppskrapad rygg. föll med datorn och allt, men den klarade sig också. typ bättre än jag i guess.

men det blev iallafall roadtrip idag, jag har haltat runt som en gammal kärring, men vädret var fint!

på en fin strand i morro jable


jaja. fler bilder finns på face för de som är intresserade. nu sitter vi på caspers och dattar. en bar som ägs av en hund? mysigt ställe är det iaf. nästan i klass med blanco för er som vet.


det var allt för idag. imorrn och dagen efter ska jag jobba själv igen, på kvällen. läskigt, då ALLT händer när jag är själv. vi hörs. SAKNAR SÅ MÅNGA. tjing

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Hörru take it easy med dina långa kalv-ben, du har fortfarande inte fått kontroll över dem! Du + maria @ our lawn = hästlekar med era långa okontrollerbara kalvben 4evaaaah HAHA. Börjar också fundra på inredning till the london-apartment. stora mattor låter bra. Då kan man sitta på golvet utan att få ont i röven! Muy bien..

2009-02-04 @ 23:31:48
URL: http://lovisa.tk/
Postat av: Anonym

Den trappan är det bästa diskreta raggningstipset ever, varför utnyttjade du inte dt? ;P

2009-02-05 @ 17:38:35
Postat av: Anonym

hmm.. blev inget namn där va.. guappissimaja!

2009-02-05 @ 17:39:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0