weekend. with no end

jahopp, nu var helgen här igen. wo-ho. ärligt talat så är det lite mera uppfriskande att höra det när man faktiskt gör någonting annat än å dega & dricka rödvin varenda dag. alla min dagar är helgdagar, typ. lyllo mig.

vädret & erikas utbildning (men självklart allra mest min egen avsaknad av körkort) gör att jag sällan ens kan ta mig ut till stallet & hälsa på witte mysmule. men idag, tack vare facebook & min snälla kusin, så fick jag skjuts ut& tillbaka + lite kusinskitsnack. mycket trevligt :)

i morse ringde doktorn och väckte mig kl 8°° för att prata om hur det gått med min medicinering. lagom groggy mumlade jag typ fram att jag inte tyckt att det hjälpt mycket alls. för det har det ju inte. jag ser fortfarande ut som en salamipizza. så nu ska jag få träffa en riktgt hudläkare den 18e. det jag glömde säga var visst att jag ska till marocko & vara borta i en vecka & komma hem dagen innan, så hudläkarn lär ju undra vafan jag kommer dit för, solbrun,fin & jämn i hyn? hah. aja. jag kanske ska ringa honom igen.

strax efter att doktorn stört min välbehövliga skönhetssömn så ringde de från jobbet. jobba natt i natt- check! det är bra. då är man nykter :) sen ringde de igen under tiden jag satt till häst & undrade om jag kunde köra även lördag natt.. men mallan & jag hade planerat lite parthey-parthey då, så egentligen passar det ju inte alls bra att jobba då. om jag är bortskämd & lat? jajemänsan!

Lolie Mc Flow har tatt sig en tripp till Deutchland & en annan är inte alls avis. hrm. eller kanske. ;)

nu ska jag ta en dusch & sen dega resten av kvällen fram till 22³° när jag börjar jobba. Mmm va kul det ska bli.

tjingalong så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0