early bird

frågan är ju vad man gör uppe kl 06°° när man är ledig. eller, nej förresten. rätt åt mig som är arbetslös. cred ska ni ha, ni som är uppe med tuppen & går till jobbet/skolan.

jag har hunnit med 1 film, sunshine cleaning. den var bra, se den.

senare ska jag & linnea♥ glida lite på stan. jag undrar när jag ska ringa & väcka henne. 10, kankse. undrar vad ska man hitta på till dess.

tänkte precis att jag skulle gå ut & fota frosten, men dom som stod & väntade vid busshållsplatsen utanför vår altan stirrade på mig, så det blev inget.
sen tänkte jag, en promenad kanske? vore ju kanske uppfriskande & nyttigt & sånt. men i denhär kylan? nja-nejtack.

nämen,ännu en film kanske? får se om det blir en uppdate här lite senare. tjing.


uppdat.
ja, det är ju ändå onsdag. lite vin kanske?
kan folk peppa till, nu kör vi! lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0