WINTERLUDE

ho-ho-ho
pepparkakan is back in da VINTERLANDSKAP! :O
snacka om att ni ställt till med kontraster tills man kommer hem efter en liten soltripp såhär.
theresa min älskade guide & alltiallo berättade att marocko kallas för kontrasternas land. snacka om att man fick uppleva det liksom, på sätt&vis. 3 decimeter snö när man kliver ut å ska ta en nypa frisk luft. det blev just det;-en nypa, & så fort in igen!
jag har haft det grymt & tänker slänga upp lite bilder här imorgon.
nu ska jag däremot sova efter en lugnt sagt galen hemresa.
(jag hoppas att jag lyckas hålla det kvar färskt i minnet & har ork nog att beskriva det hela imorgon,
+att ni orkar läsa't. helt vrickat va're iaf.)


jag vill passa på att tacka min nära,goda,kära vän theresa för att hon är en sån bra guide- såväl i charter&res-sammanhang som när det gäller allvarliga saker såsom kärlek, vilken-pralin-ska-ut-ur-alladin-asken & andra livsviktiga ämnen. du är bäst! jag är så glad att vi funnit varandra. شكر [shookram ;) ]för att du finns & är den du är. & slutgiltigen; hang in there! ♥♥♥


i övrigt; vem är på att ut å typ vinter-fota / åka pulka / kasta snöboll / bygga snögubbar&lyktor imorn?
jag tänkte att eftersom skiten ändå ligger här som ett kallt vitt täcke över nypan (vilket iofs vid närmare eftertanke ÄR ganska fint) & bråkar med vårt väglag så kan vi väl lika gärna bråka tillbaka?!
termobyxor hemma hos mig imorrn förmiddag (efter 10...) Ring mig!


Kommentarer
Postat av: Sarah

Åh, hoppas att du haft en underbar resa! :) trots knasig hemfärd. Hade mer än gärna varit hemma och åkt pulka med dig. Här har det kommit "snö" inatt och engelsmännen är som galna och vet varken ut eller in. Det är de enda som pratas om på radion hur mycket snöööö det är, folk bunkrar mat för att överleva och skolorna stängs, haha. patetiskt. Hoppas du mår bra iaf och att du får en trevlig åktur! ses snart. puss!

2009-12-18 @ 10:09:04
URL: http://sarahsadventures.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0