matilda goes sentimental again. and a bit numb.

hej.
jag mår lite hit och dit. ikväll hade vi avskedsmiddag för alla mina guidevänner drar hem imorgon. jag är kluven. det ska bli så skönt att komma hem, men jag tänker mycket.
jag läser majas blogg och blir avundsjuk för att hon är så passionerad i vad hon ser och upplever, och jag känner att jag tappat sugen lite..
här sitter jag, efter en  underbar helg med underbart väder och god alkohol (och ännu en tatuering). jag dricker ett glas rött, gott vin i sällskap med vännerna som jag levt ihop med nu i 6 månader och verkligen kommit nära. underbara människor. jag borde ju njuta. vara så glad egentligen.

men nu börjar de droppa av en och en. hem och packa, flyget går tidigt imorgon.
jag pratar danska som en dansk och spanska som en spansk. är det inte något att vara glad över? jag har ju faktiskt UPPNÅTT någonting med denhär trippen, men ändå är jag inte särskilt nöjd med mig själv.

framtiden. jag vet ingenting... 

fan, denhär känslan i min mage FÖRSVINNNN!!!!!!
theresa säger att det är kemisk bakfylla. fan. från och med imorgon har jag ingen som henne här att höra visdomsord ifrån...............

ge mig några positiva ord.

hemresan är iaf bokad. vi ses 25e april. hörs. hej.

Kommentarer
Postat av: theresa

det är ÅNGESTEN som är kemisk, till följd av en bakfylla... du mår alltså inte så dåligt som du tror :)

2009-04-13 @ 18:50:26
Postat av: Erika

Hej Tussan! Var denna tatoo like planerad som den förra? Fin iaf :) Längtar tills du kommer, då kan vi sitta på hästryggen och filosofera eller på en balkong med ett glas vin.. Åhh, vad jag längtar efter dig <3

2009-04-14 @ 11:23:32
Postat av: Lovisa

Fyra grejer. UNO: Ställ inte vinglaset på datorn, du vet hur det slutar. DOS: Tatueringen var fin, tennisboll in my ass, som mamma så fint har liknat den vid. TRES: Jag vill läsa majas blogg, give me! QUATRO: Det blir fint att få hem dig.

2009-04-14 @ 15:14:12
URL: http://lovisa.tk
Postat av: R y d b e r g

Åh vilken fin tatoo :D och du, akta vinglaset när du viftar med armen sådär.

2009-04-14 @ 21:39:56
URL: http://mariaslya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0