matilda goes home

så sjukt det var att sätta sig på planet hjem!
ångrade mig typ efter en halvtimme, när 2 idiotsvenskar började klaga på hur trångt det var på planet och skrev ett klagobrev som dom ville att alla på planet skulle skriva under.
hallå? vill du åka lyx får du ju välja att betala dubbelt så mkt, liksom.
INGEN spanjor klagade. vilken mentalitet väljer man?
anyways, nu är jag tillbaka. gick ut en sväng för att fira, men mest för att min älskade mallan ringde. men... träffade typ 3 pers som jag kände. vad är dethär för stad?
imorrn blir det morgonfika med marcus, precis som old times. fan va gött!
sen hoppas jag att jag kommer få fira in våren/min återvändelse med lite bira på nån gräsmatta. vilken dröm.
nu ska jag sova.
gött förörvrigt att det visade sig att jag har wifi hemma i mitt rum! hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0