mati goes empty

överskriften får väl i princip förklara.

hallå. jag blir galen. ena stunden supernöjd med allt och hela livet, andra helt jävla nere i dalen., jag vet att det är soligare på bergstopparna, som min syster sa. när jag besteg det högsta berget i norr igår med nicole, så mådde jag bra. men nu. fredagkväll. helt utan sällskap? och jag har inte ens modet att ringa till de människorna som sa att de ville hänga med mig ikväll. varför ringer inte dom? svag.

ett hejdå till en av de mest betydande människorna i mitt liv. bäst så, men tomt.

Kommentarer
Postat av: Erika

Vår balkong kommer vara ganska högt upp <3 ... :P

2009-04-20 @ 08:36:28
Postat av: LOLLAN

yeahaa. Jag har beställt fråån nelly.se, de har massa coola tischor. Ber du lollan beställa blire billigt jao. Den där fick jag för 179 tror jag :D YES, see you saturday <3

2009-04-22 @ 11:04:28
URL: http://lovisa.tk
Postat av: maha

Vem hejda?

puss

(ps, har uttalar de mitt namn maha, men det ar fint, hihi)

2009-04-24 @ 00:34:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0