the very last day

hopp, blogguppdatering var visst jobbigare än jag trodde. dethär blir det sista inlägget skrivet i sverige på en tid framöver. det är alltså 3 månaders kontrakt först, sen 3 månader till om jag gillar't. så jag kommer väl hem i april. tills dess finns jag ju här, på bildis och fejjan såklart. vill kunna visa och beskriva för alla mina världens bästa vänner hur mycket jag kommer sakna dem och hur mycket de betyder för mig, men det är svårt. jag menar bara, I LOVE YOU GUYS. nu ska jag packa det sista, hyperventilera och dricka the. för av nån konstig anledning blev jag sjuk just idag, halsen värker. passande. men, hejdå sverige och alla. ta hand om er, och varandra. Godnatt! (tyvärr blev det inte mycket bilder från i helgen, kameran dödde. men ett ord om allt: galet)
tjing!

uppdat: nagra bilder fran helgen iaf;

linn och mallan pa avskeds- hemma hos mig

cosmo's for the win

linn er snyg

afterparty


Kommentarer
Postat av: Anonym

nice bilder :) jag kommer ju inte ihåg det där kortet på mig inne på krogen :P haha

2008-10-23 @ 15:15:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0