Partido

tjo. jobbar partido idag. betyder typ delat.
som typ betyder 9 - 13 , 17 - 21.
hm. delade meningar om det. men jag tog iaf en promenad..
hit.. till internetcafét, men vägen hit var trevlig ändà.

Sa även till mantinimiento, (typ vaktmästare, jag tränar glosor) idag, att kirra min tv. det gjorde dom. sà ikväll är det spansk tv i min ensamhet som gäller. Lovar att det enda som visas är typ seinfeld, dubbat sàklart. jag hatar seinfeld. 


inte helt fel, eller? (synd med moln bara)

tycker mig känna igen detta faktiskt, syrran.. kolla med mamapapa:

 hihi kolla va ja hitta<3

                            

Kommentarer
Postat av: Erika

Faaan va fiint! Jag vill ha't! Kan du kolla hur mycket de ska ha för't så kan jag komma ner o bo där. Så kan vi mysa heeela tiiiden :D

Me Miss <3

2008-10-27 @ 08:27:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0