matilda goes unemployed

Nu sitter jag här där jag suttit praktiskt taget varje dag sedan i juni. 3 somrar i rad har jag spenderat på dethär företaget. Jag är inne på sista halvtimmen av min sista arbetsdag i sverige, iallafall dethär året. Det känns skönt, men samtidigt börjar allt bli så verkligt nu. Jag har knappt fattat allt än, trots att resan är bokad, väskan packad (något sånär) och hejdå-kommer-sakna-dig-hälsningarna regnar över mig. På måndag bär det av och jag undrar om jag varit så nervös någon gång förut. Kanske, kanske inte. Var sak har sin tid.

Nej jävlar, nu ska jag vaccinera mig om en kvart, pappa väntar utanför!

Kommentarer
Postat av: Erika

Jag är iaf 100% säker på att jag kommer sakna dig minst 5 dagar i veckan, flera gånger om dagen. Sen kommer jag antagligen sakna dig de andra 2 dagarna i veckan också <3

2008-10-15 @ 16:18:52
Postat av: Erika

jag vet 100% säkert att jag kommer sakna dig 5 dagar i veckan och mer än ofta de andra 2 dagarna i veckan.. <3

2008-10-15 @ 16:20:14
Postat av: Erika

varsågod, där fick du 2 + den här bara för att datorn är dum :P

2008-10-15 @ 16:20:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0