matilda goes burned

¡Hola! Ledig idag. sKönt. chillat playa todo el día. jepp.

börjar med frukost i sooulen pâ terassen.
och nej, orkar inte runda hörnen.
men erkänn att det var snyggt.
kanske i framtiden. men nu: no tengo tiempo!

so, frull:

sen blev det total relaxin' on ze beach:

gick en promenad utmed kusten. det var fint:



mer mys i solen och fler avis-bilder. hihi.

gâ och äta pâ nât mysigt ställe. blev nât bröd med tomater och grejs pâ,
nyttig som man ju är nu ja.

matilda bränner sig pâ näsan men är glad ändâ

sâg kanske marcus bât som han ska komma med.
fast tyärr tror jag inte att just hans bât kommer direkt hit till hamnen i Corralejo. men det är en sânhär han kommer âka med iaf, trorja :)
¨

och hur exotiskt känns inte dethäääääääääääääääääääääääär


okej, bara en till solbild. men det är ju sâ härligt

med den tackar jag för mig, nu kurrar magen. ni ska säkert ut och svänga era lurviga, eller iaf bli fulla som svin. men inte jag. jag kommer ju komma iform av denhär resan om jag ska fortsätta sâhär. aja. inte mej emot. men lite avis pâ er är jag ändâ, som är i goda vänners sällskap. 
                                             godnatt!
                                           

                   p.s. jag saknar vissa mer än andra, och
                   VARFÖR FUNKAR INTE FACEBOOK?:(



Just det,
en liten avskärmning till familjen carlberg pâ vadaregângen,
känner ni igen er?






ja. vi bodde ju här dâ.
och allra sista bilden var där jag trilla ner ju :P


Kommentarer
Postat av: Lovisa

ÅH, höööög igenkännings-faktor på dessa bilder :) Dock var inte fönstren och andra detaljer rödmålade när vi var där ju. :P miss you

<3

2008-10-26 @ 15:50:11
URL: http://loovss.blogg.se/
Postat av: Sarizen

Bläddrar lite bland dina gamla inlägg! Jag har ju med bott där juuuu! coolt! för typ hundra år sen visserligen men vad gör väl det ;)

2009-11-23 @ 11:47:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0