matilda goes... out by herself

jepp. jag gjorde't. jag gick à käka en hel (ja, nästan) pizza, helt själv. ute.
en öl drack jag ocksà. eller nej, 2 faktiskt. men dom va smà.

satt och funderade pà vad jag skulle göra. sulis sa att jag borde gà ut, sà jag gjorde't. sen skrev han snälla sms som jag inte kunde svara pà, för mina pengar tog slut :(

jag undrar hur man fyller pá spanska kontantkortstelefoner...
nàn sa att man skulle gà in pà en supermarket o säga sitt nummer i kassan och betala, sà fyller dom pà. men jag hitta ingen som va öppen. och nàn annan sa att det fanns automater. hitta ingen sàn heller.
sà tills dess att jag hittar en trevlig spanjor att fràga, sà blir det inga sms. för pengarna är slut pà den svenska telefonen ocksà.
just det- lovisa, säg till pappa att slänga in en hundring pà mitt mobilkonto. men ingen panik.
sà. hur ska jag nu fortsätta att fira min fredag? ledig imorrn ocksà. borde ju firas. äsch. ska kolla om det finns idol-klipp pà internet, sen gàr jag hem à lägger mig. pallar inte spanskdubbad seinfeld alltsà.
                  
i övrigt. till dom, eller den, som försöker göra mitt liv (ännu mer) till ett helvete: shit. lägg ner.

Kommentarer
Postat av: Sofie & Alex

Heej :) Vi saknar dig. hoppas allt går bra där nere och att du inte känner dig allt för ensam. fina bilder! puss och kraam

2008-10-25 @ 18:07:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0