Matilda goes back. With a SMACK!

Jaha, sâ ringer de mig pâ min lediga dag och ber mig komma till receptionen. De berättar att jag mâste börja jobba själv (alltsâ helt ensam) i receptionen nästa vecka.
Jo, men tack för den. (Därav SMACK!-et i titeln.)
Jag har ju trots allt haft EN OCH EN HALV VECKAS träning.
Det räcker ju.
INTE.

Sâ resten av veckan jobbar jag partido igen, egentligen. 09:00 - 13:00, 17:00 - 21:00
Meeeen, jag mâste komma till jobbet redan kl 07:00, för jag mâste ju lära mig morgon-turen tills nästa vecka, när jag ska vara HEELT SJÄLV. Ah. Panik, men det är lugnt.
Gissa ocksâ om jag fâr extra betalt för de extra timmarna?
Nej, precis. Knappast.
Det är ju "för min egen skull" jag jobbar och lär mig.

Annars dâ. Jo, har hämtat bankomatkortet nu. Det var rosa och fint :)
Ska tillbaka till jobbet snart och jobba mer, ska bara ta en promenix pâ stranden först...

Kanske datarnördar mig igen ikväll.
Ska boka inrikesflyg till Mackis som kommer om bara en vecka :D
(Till fel ö, haha.)
Skulle bokat nu, men mâste ha passnumret.
Sâ Mackan, nu pâminner jag dig: ge mig ditt passnummer ikväll!

Erika (med stor bokstav) har lagt in ett klagomâl.
Det är väl rätt ât mig, grammatikpolis som jag är :) 
Bara det att när jag sätter igâng att skriva sâhär mycket sâ rinner det bara pâ.  Grammáticas kommer segundo. Insidan som räknas, liksom.
Hoppas detta inlägget var bättre iaf :)

Mallan, (och alla andra sâklart, -jag älskar post!)
Min adress är:

Matilda Carlberg
Las Marismas de Corralejo
Habitación 2108
Calle Huriamen
35660 Corralejo
España

                   Nu mâste jag ut och ta vara pâ solen!
                                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0