last days

Känns som att det är mycket som ska hinnas med nu.
quality time with friends, prio 1.
(UPPKLICKNINGSBARA)
Fika med världens bästa 

+ träffa världens bästa nate-dogg

 
erika bjuder in till onsdagsfest, trots jobb dagen efter- CRED

+ natta spottar inte i glaset!

 
onsdagsfyllor = bästa fyllorna. om man räknar bort södagsfyllor förstås.

Jag och erika är snygga, och nyktra + krogsväng


Jag får lov att be om ursäkt för den kasssa bloggningen, men jag tror definitivt att jag kommer ha mer att skriva om när jag kommer iväg. tills dess får det räcka med bilder, och snygga sådana. Nu är det läggdags, ledig fredag imorrn och halloween-födelsedags-jul-nyårs-påsk-allahjärtans-&-avskedsfest, det blir grymt!

Sleep tight fella's

Kommentarer
Postat av: Li

hmm inte särskillt uppklickningsbara?

2008-10-18 @ 16:13:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0