uppdatering! + uppdatering x 2

tillbaka.
fixat den nødvændigaste shoppingen. dvs vatten och frukostbrød, før lunch och middag æter jag ly(x)kligtvis gratis på hotellet :)
jag fortsætter med bilderna så får vi det hela øverstøkat!

fan. nehe., nu slutade bild-uppladdnings-funktionen att funktionera.
får ta´t en annan gång då. førlåt..
facebook hinner jag med senare. nu ska jag spela zookeeper!!

puss sålænge!
--

uppdatering på uppdateringen. nu funkar det!
så vi var på blanco 13/11, sen gick vi vidare till flicks och møtte upp gænget på flicks:


sen træffade jag en snubbe som hade en bar mittemot flicks. han sa att jag kunde få jobba dær. så det gjorde jag! sålde øl och kørde på principen: en til dig -> en till mig! haha, slutade ungefær såhær:

nu blev det lite blandat, denna nedanfør hær kommer næmligen från kvællen 11/11. men fint var det!


sen åkte mackan hem och jag blev trøtt på att ladda upp bilder just nu, så denna får avsluta. resten kommer på fejjan, och kanske lite på bildis, om jag orkar. tack mackan før en underbar vecka!

puss och pastej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0